Een goede service? Die vind je bij Masure Keukens & Meer.
Nieuw toestel aangeschaft?
Registreer altijd meteen je toestellen bij de leverancier. De nodige informatie kun je meestal op het toestel zelf en in de bijgeleverde documentatie terugvinden. Heb je hulp nodig? Geef ons een seintje en we zetten je graag op weg.
Toestel defect?
Controleer dan eerst of je toestel nog binnen de garantietermijn valt. Zo vermijd je hoge reparatiekosten.
Binnen garantie?
Neem rechtstreeks contact op met de leverancier. Hier vind je enkele van onze leveranciers. Heb je een toestel van een andere leverancier en vind je de contactgegevens niet? Laat ons iets weten.
- Buiten garantie?
Valt je toestel niet meer binnen garantie? Geen paniek, wij kunnen het probleempje misschien wel verhelpen. Contacteer Marc voor een service-afspraak. - Bel via +32 (0) 3 889 22 48
Heb je nog vragen over herstellingen & onze dienst-na-verkoop?